torek, 8. marec 2011

Švedski emitivni turistični trg - drugi del


...turisti iz Švedske so, če nadaljujemo, večinoma tak tip gostov, kakršnih si je za želeti. Običajno prijetni, olikani in razgledani ljudje, ki znajo med drugim tudi zelo ceniti tip turizma, kakršnega naj bi se Slovenija baje v bodoče rada šla; to je ekološko in trajnostno naravnani turizem. 
Na svoj denar sicer skrbno gledajo, a so ga pripravljeni potrošiti tudi nekoliko več, če ocenijo, da ima nudena storitev ugodno razmerje med ceno in kakovostjo. Takšni gostje ponudnike posredno tudi prisilijo, da se tej trudijo za boljšo kakovost svojih storitev. Sicer je pa dobro znano, da imajo Švedi visok življenjski standard in dobro kupno moč. Globalna ekonomska kriza njihove države ni tako močno prizadela, kot je nekatere druge in bili so med prvimi, ki so se začeli konkretno vleči ven iz recesije.
Največjo promocijo slovenskega turizma na Švedskem je pa zadnje čase nedvomno dosegla Tina, ko je Pernilo prehitela za tistih pičlih devet stotink. Bravo Tina!

Ni komentarjev: