petek, 29. april 2011

Pohvala Blejskemu gradu

V teh aprilskih dneh sem se odpravil na izlet po Sloveniji, med drugim tudi raziskati nekaj krajev, za katere lahko kaj kmalu pride prav, da vem kaj več o njih. Ne vem, zakaj imamo ljudje to čudno navado, da zelo hitro začnemo kritizirati, pohvale nam gredo pa bolj težko z jezika, toda tokrat bom naredil ravno to, izmed več krajev kjer sem te dni bil moram prav posebej pohvaliti turistične delavce, ki sem jih srečal na Blejskem gradu (menda se piše z veliko začetnico?).
Na vhodu sva tako dva turistična vodiča povedala, da smo si prišli grad pogledati zato, ker se mora eden od naju pripraviti za bližnje vodenje ene skupine na Bledu. Pokazal sem svojo licenco za lokalnega vodnika in dečko na blagajni naju je pustil notri brezplačno. Nama je zaupal in hitro doumel, da je to tudi za njihovo dobro. V muzeju naju je tamkajšnji kustos potem prijazno nagovoril in ko sem njemu le omenil, da se pripravljamo za bodoča vodenja, si je vzel kake pol ure časa in razložil o vsaki sobi v muzeju posebej. Podobno so si čas vzeli v grajski kleti (le teorija, nič prakse!) in v tiskarni. Vreme je bilo krasno in vtis, s katerim sem odšel iz grada je bil zelo dober.
Kasneje še odlično kosilo pri Tomiju, Camping Bled in od tokratnega izleta moram tako prav pohvaliti gostoljubnost, ki sem jo tokrat doživel na Bledu. Kar čisto povsod v Sloveniji le ni pravilo. Pa lep pozdrav.  

Ni komentarjev: